29 września 2014

Piosenka Tygodnia


Tytuł: Coca Cola
Wykonawca: Pity Sex
Album: Dark World

Odkrywam nową muzykę na wiele sposobów, począwszy od rekomendacji znajomego, poprzez propozycje podsuwane przez różne portale muzyczne czy spotify, a na zasłyszeniu danej melodii w reklamie kończąc. Nigdy jeszcze jednak nie poznałam zespołu dzięki tumblrowi i temu, że wers z jednej piosenki przewijał się w co trzecim poście, jaki widziałam na dashu. A że tekst ten przykuł moją uwagę, postanowiłam zrobić małe śledztwo i znaleźć kawałek, z którego pochodził. Tym właśnie sposobem odkryłam zespół o jakże wdzięcznej nazwie Pity Sex, i chociaż wtedy nie miałam jakoś chwili na zapoznanie się z ich całą twórczością, to wciąż pozostawał gdzieś tam w mojej świadomości. I teraz, kiedy po przeprowadzce znalazłam w końcu dla nich czas (oraz niezabezpieczone hasłem wifi :D), okazało się, że niestety nie jestem w stanie przesłuchać wszystkich piosenek, bo jedna z nich spodobała mi się do tego stopnia, że nie mogę jej wyłączyć. Dlatego też właśnie ogłaszam Coca Colę moją piosenką tygodnia. No i mam nadzieję, że gdy się już od niej uwolnię, to nie rozczaruję się pozostałymi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz