15 grudnia 2014

Najbardziej bajkowy ranking ever!!



Wszyscy kochamy bajki Disneya’a (ale jeśli zdarzyło się tak, że należysz do wyjątku potwierdzającego regułę, to możesz tu już nigdy nie wracać). Patrząc na to, co obecnie oglądają dzieci jestem bardzo szczęśliwa, że urodziłam się w odpowiednim momencie. Dziękuję tato, że pewnego pięknego dnia przyniosłeś mi Króla Lwa 2 na VHS i zapoczątkowałeś moją nieskończoną miłość do tej cudownej bajki.
Tak, kochamy starego dobrego Disney’a, i to bardzo, ale jeszcze bardziej kochamy piosenki towarzyszące ulubionym animacjom. I właśnie dlatego, że przez ostatnie dni przeważającą częścią dźwięków goszczących w moich głośnikach były ścieżki dźwiękowe disney'owskich bajek, przedstawiam Wam najlepszą 5: 
tak, bardzo ze sobą walczyłam, żeby nie wszystkie były z Króla Lwa 2

5.
Piękna i Bestia
I te niewinne czasy, kiedy to była historia prawdziwej miłości, a nie książkowy przykład syndromu sztokholmskiego, ach.
 

4.
Zaplątani
Lampiony!!!

3. 
Król Lew 2
Najsmutniejsza piosenka na świecie, kaseta zdarta w tym momencie tak bardzo ;__;

 2.
Mulan
NIE CHODZIŁEM NA PŁYWALNIĘ, TO BYŁ BŁĄD
   
1.
Bo Kovu był przystojnym lwem ;)))

+ bonus, już nie disneyowski 
Magiczny Miecz
Bo Piasek. 
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz